Kodeks etike

1. Splošno

Kodeks etike družbe Slovenski državni gozdovi, d.o.o., opredeljuje načela obnašanja in pričakovana ravnanja zaposlenih v družbi Slovenski državni gozdovi, d.o.o. (v nadaljevanju: SiDG).

Družba SiDG na podlagi Zakona o gospodarjenju z gozdovi v lasti Republike Slovenije gospodari z državnimi gozdovi, pri čemer je vsak zaposleni, pri vseh poslovnih aktivnostih družbe, dolžan upoštevati zakonodajo svojega delovnega področja. Pa vendar se od nas, tako vodstva kot zaposlenih v družbi, glede primernosti ravnanj oz. vedenj pričakuje več. Več v smislu etično poslovnega ravnanja, krepitve integritete, odgovornosti do različnih deležnikov in na drugi strani, (samo)omejitev v povezavi s potencialnimi korupcijskimi tveganji, protipravnimi in neetičnimi ravnanji. Tudi s krepitvijo spoštljivih medsebojnih odnosov med nami zaposlenimi ter do vsakega poslovnega stika.

Kadar se znajdemo v dilemi, ali je neko ravnanje, obnašanje ali dejanje primerno in v skladu s tem Kodeksom etike, si odgovorimo na naslednje vprašanje:

»Ali bi mi bilo neprijetno moje ravnanje razkriti sodelavcem, vodji, podrejenim, družini, prijateljem, sorodnikom, javnosti?«.

V primeru pozitivnega odgovora, namero za predmetno ravnanje opustimo, za nasvet oz. pogovor v tej zvezi pa se lahko obrnemo na svojega vodjo ali svetovalca za skladnost poslovanja in integriteto.

2. Temeljne vrednote

V družbi smo prepoznali skupne vrednote, ki so vodilo vsem zaposlenim in predstavljajo del naše organizacijske kulture.

 

2.1 Varnost

Skrb za varnost je prioriteta, zato zaposleni skrbimo za varno in urejeno delovno okolje vseh sodelavcev SiDG ter varnost vseh drugih, ki se v kakršnikoli vlogi nahajajo v državnem gozdu, skrbimo za stabilen oz. zanesljiv odnos do vseh poslovnih partnerjev ter za ohranitev varnega naravnega okolja.

 

2.2 Poštenost in zakonitost

Zaposleni sledimo veljavni zakonodaji in podzakonskim predpisom, seznanjeni smo z internimi akti in jih upoštevamo. Svoje delo opravljamo zakonito, pošteno in v skladu s pravili stroke. Na ta način skrbimo za osebno integriteto in integriteto družbe, saj aktivno zmanjšujemo tveganja, da bi bili položaj v družbi, funkcija, pooblastilo ali katerakoli druga pristojnost za odločanje zlorabljeni oziroma uporabljeni v škodo posameznika ali družbe SiDG. Ravnamo torej strokovno in nepristransko.

 

2.3 Spoštljivost

Da bi bilo naše delo spoštovano in bi veljali za zaupanja vredne, moramo biti v prvi vrsti najprej spoštljivi sami. Na odnos(e) ključno vplivamo s svojim lastnim vedenjem, zato morajo naši medsebojni odnosi temeljiti na spoštovanju dostojanstva vsakega posameznika, spoštovanju dogovorov in zastavljenih ciljev, sodelovanju. Ko ravnamo spoštljivo, to pozitivno vpliva naš osebni ugled in na ugled družbe.

 

2.4 Trajnostna naravnanost

Ob sprejemanju poslovnih odločitev smo zavezani k preudarnemu odločanju, saj posledice teh odločitev lahko vplivajo na širši prostor in čas. Za nas trajnostni razvoj pomeni zavedanje, da moramo potrebe sedanjih generacij uresničevati na način, ki ne ogroža zmožnosti prihodnjih generacij, da bi lahko uresničevale svoje potrebe. Skrbimo za ustrezno ravnovesje med poslovno uspešnostjo, varstvom okolja in družbeno odgovornostjo.

 

2.5 Odgovornost

Svoje delo opravljamo odgovorno na več nivojih. Z odgovornim odnosom vodstvenih delavcev do zaposlenih, odgovornostjo zaposlenih do družbe prek skrbi za integriteto, odgovorni smo do kupcev, lastnikov zemljišč, državnih in lokalnih institucij ter vseh drugih deležnikov kot tudi do države kot edine družbenice oz. do Slovenskega državnega holdinga, d.d., kot upravljavca naložbe države v družbi SiDG. Odgovorno se obnašamo do širše družbene skupnosti in v odnosu do medijev.

 

2.6 Vodenje z zgledom

Zaposleni na vodstvenih delovnih mestih in poslovodstvo se zavedamo, da smo najprej sami tisti, ki moramo ravnati v skladu s predpisi in etičnimi normami, saj le tako lahko enako pričakujemo od svojih sodelavcev in ostalih deležnikov. S preglednim poslovanjem gradimo integriteto družbe SiDG, kar je ključno za povečanje ugleda in ohranjanje dobrega imena družbe ter njen dolgoročen poslovni uspeh.

3. Pravila obnašanja v družbi (načela)

Zaposleni ravnamo v skladu z veljavno zakonodajo ter internimi akti družbe, veljavnimi priporočili, dobrimi poslovnimi običaji, vestno, pošteno, gospodarno in lojalno do družbe ter skladno z etičnimi pravili, vse izključno v dobro družbe.

 

3.1 Odgovoren odnos zaposlenih do družbe (ravnanja zaposlenih)

  • Izogibanje nasprotju interesov

Z delom v družbi SiDG uresničujemo skupno vizijo in cilje podjetja. Zaposleni smo zavezani k doslednemu izogibanju nasprotju interesov. Nasprotje interesov obstaja, kadar je nepristransko in objektivno izvajanje delovnih nalog ogroženo zaradi vključevanja osebnega ekonomskega interesa, interesov družine, čustev, politične ali nacionalne (ne)naklonjenosti ali kakršnih koli drugih interesov, povezanih z drugo fizično ali pravno osebo. Informacij, pridobljenih v zvezi s svojim delom in svoje funkcije oz. položaja v družbi ne uporabljamo oz. ne smemo uporabiti, da bi si zase ali kogarkoli drugega pridobili nedovoljeno zasebno ali nedovoljeno poslovno korist. Če pri svojem delu zaznamo okoliščine, ki bi lahko povzročile nasprotje interesov, smo jih dolžni čimprej razkriti vodji ali neposredno vodstvu, ki odloči o morebitni izločitvi iz nadaljnjega dela ali drugih potrebnih ukrepih. Na ta način zaščitimo svoje dobro ime in dobro ime družbe.

 

  • Odnos zaposlenih do premoženja družbe, odgovorno upravljanje sredstev družbe

Premoženje družbe SiDG obsega stvarno premoženje, torej nepremičnine in premičnine v lasti družbe (poslovni prostori in tehnični prostori, pripadajoča oprema, računalniki, telefoni, dlančniki, pisarniški material, naprave in sistemi, vozila, delovni stroji, delovna oprema, itd.), finančna sredstva in pravice intelektualne lastnine. Zaposleni s stvarnim premoženjem družbe oziroma sredstvi, ki so v lasti družbe, ravnamo gospodarno, ekonomično in pazimo na racionalnost rabe ter jih ščitimo pred poškodovanjem, uničenjem, odtujitvijo, zlorabo ali izgubo. Korekten odnos do družbe zaposleni izkazujemo tudi pri upravljanju z delovnim časom, s katerim ravnamo racionalno in v okviru pravil družbe delo organiziramo tako, da zagotavljamo optimalno učinkovitost, delovnega časa pa ne namenjamo aktivnostim v zasebne namene. Spoštujemo pravice intelektualne lastnine družbe in tretjih oseb.

Posebno pozornost namenjamo informacijski varnosti. Upravljanje informacijske varnosti nam zagotavlja nemoteno in varno poslovanje, h kateremu prispeva vsak posameznik s svojim odgovornim ravnanjem z informacijami. V družbi varujemo informacije pred nepooblaščenim dostopom. Zagotavljamo njihovo zaupnost, celovitost in razpoložljivost. Izpolnjujemo zahteve informacijske varnostne politike ter usklajujemo informacijsko varnost s poslovnimi potrebami. Prav tako zagotavljamo neprekinjeno poslovanje in vzpostavljamo ustrezne varnostne postopke na osnovi rezultatov analize tveganj.

Družbi SiDG je z Zakonom o gospodarjenju z gozdovi v lasti Republike Slovenije (med drugim) podeljena naloga upravljanja in razpolaganja z nepremičninami v lasti Republike Slovenije in sicer z državnimi gozdovi, kot tudi pridobivanje gozdov v imenu države in za račun Republike Slovenije. Pri izvrševanju teh nalog zaposleni ravnamo enako skrbno kot s premoženjem družbe SiDG.

 

  • Varovanje poslovnih skrivnosti in drugih zaupnih informacij družbe

V družbi se zavedamo, da podatki predstavljajo premoženje in konkurenčno prednost. Poslovne skrivnosti in zaupne informacije so informacije, ki jih zaposleni pridobimo pri opravljanju svojega dela, nalog in pooblastil ter jih je kot poslovno skrivnost določila družba oziroma, za katere je očitno, da bi družbi nastala škoda, če bi zanje izvedela nepooblaščena oseba. Zaposleni glede teh informacij, tako na delovnem mestu kot izven njega, ravnamo z ustrezno skrbnostjo in dolžno molčečnostjo ter skladno z internim aktom, ki ureja varovanje poslovnih skrivnosti. Z enako skrbnostjo ravnamo tudi z zaupnimi informacijami poslovnih partnerjev, s katerimi smo se seznanili pri svojem delu.

 

  • Delovanje v skladu s splošnimi interesi družbe

V družbi želimo postati pojem odličnosti v Evropi z vidika ohranjanja in povečevanja gospodarske, socialne in ekološke funkcije gozda in lesa. Z gozdovi upravljamo trajnostno, sonaravno, ob uporabi najboljših praks in sodobnih tehnologij za upravljanje in nadzor procesov, na način, ki povečuje dodano vrednost lesu ter donos za lastnika in družbeno okolje. Zaposleni v skladu z navedeno vizijo in poslanstvom družbe stremimo k izpolnjevanju strateških ciljev in poslovnih načrtov družbe. Za uspešno poslovanje in ugled družbe je zaposleni dolžan razviti pričakovano raven kompetenc na delovnem mestu in svoje delo v družbi opravljati skrbno, strokovno, gospodarno in skladno z predpisi. Svoje delo opravljamo neodvisno, nepristransko ter sprejemamo odločitve, ki ne ogrožajo naše strokovne in etične integritete.

 

  • Pripadnost družbi

Zaposleni smo s svojim obnašanjem oz. ravnanji predstavniki družbe tako v službenem kot v prostem času, zato skladno z vrednotami družbe ves čas skrbimo za njen ugled in se izogibamo nekonstruktivni kritiki delodajalca, vodstva in sodelavcev. Vzdržimo se vseh ravnanj, ki škodujejo ali bi lahko škodovala poslovnim interesom ali ugledu družbe.

 

  • Aktivno ravnanje v primeru zaznave neetičnega ali nezakonitega ravnanja ali sumov domnevnih nepravilnosti v družbi

V družbi ne dopuščamo nezakonitega ali neetičnega ravnanja in na ustrezen način poskrbimo, da se zanj izve. Zaposleni opozorimo na neetično ravnanje, saj s tem pripomoremo k zagotavljanju skladnosti poslovanja družbe z zakonskimi določbami in etičnimi načeli. Z zavezo k spoštovanju etičnih načel krepimo kulturo poštenja, sodelovanja in neoporečnega ravnanja družbe. Postopek prijave je podrobneje opredeljen v 4. poglavju tega kodeksa.

 

3.2 Odgovoren odnos organov vodenja do zaposlenih, družbe in ostalih

  • Zgled vodstva družbe

Vodenje z zgledom je ena osnovnih vrednot družbe. Vodstvo in vodje se zavedamo, da imamo funkcijo zgleda z etično brezhibnim obnašanjem ter da učinkovito vodenje ustvarja uspešne zaposlene, ki so ključni dejavnik uspešnosti družbe. Ravnamo pošteno, transparentno in imamo enak odnos do vseh sodelavcev v družbi kot tudi ostalih zunanjih deležnikov. Naloge izvajamo v izključno korist družbe. Da bi bili sodelavci pri svojem delu učinkoviti in uspešni, jim za delo zagotovimo relevantne informacije.

 

  • Socialni dialog

Vodstvo ima do vseh zaposlenih, vključno s predstavniki zaposlenih v svetu delavcev, nadzornem svetu in reprezentativnem sindikatu, spoštljiv in odgovoren odnos. Slednje se kaže prek korektnega socialnega dialoga s predstavniki zaposlenih v omenjenih organih, vključno s posredovanjem pravočasnih informacij, do katerih so ti upravičeni na podlagi veljavne zakonodaje, kolektivne pogodbe, medsebojno sklenjenih dogovorov oz. zavez ter internih aktov, zlasti o vprašanjih, ki zadevajo pravice in obveznosti ter položaj zaposlenih.

 

  • Razvoj zaposlenih

Odgovornost do zaposlenih se izraža kot prizadevanje v smeri izboljšanja pogojev dela zaposlenih, stimulativnega nagrajevanja, zvišanja produktivnosti zaposlenih, skrbi za izobraževanje oz. pridobivanje novih kompetenc, osebnostnemu in kariernemu razvoju zaposlenih, kar preko višanja zadovoljstva zaposlenih vodi v motivirano in učinkovito opravljanje dela in posledično uspešno poslovanje družbe.

 

  • Varnost in zdravje pri delu

Izvajamo preventivne varnostne ukrepe in zagotavljamo dobre pogoje za delo, s čimer si prizadevamo k zmanjšanju poškodb in bolezni. Zaposlene spodbujamo k zdravemu načinu življenja. Ključno za varnost je ravnanje vsakega posameznika, saj je varnost tudi del osebne odločitve in soodgovornost vsakega od nas. Ob morebitnih zaznanih varnostnih tveganjih ali v primeru nastalih poškodb takoj obvestimo svoje nadrejene.

 

  • Odgovoren odnos družbe do strank, kupcev, dobaviteljev, partnerjev in uradnih oseb

Do vseh naših poslovnih partnerjev in ostalih deležnikov se obnašamo pošteno in korektno ter pri tem upoštevamo osnova načela poslovnega komuniciranja in poslovni bonton. Spoštujemo področno zakonodajo pri pridobivanju gozdov in pridobivanju in razpolaganju z gozdovi (v lasti RS), pri prodaji lesa, pri izvrševanju upravnih odločb, pri naročanju blaga in storitev, itd. Pri sklepanju pogodb in sodelovanju na podlagi že sklenjenih pogodb ravnamo transparentno. Sklenjene dogovore in pogodbe izpolnjujemo.

 

3.3 Odgovoren odnos družbe do lastnika

Sledimo temeljnemu cilju korporativnega delovanja v smislu povečevanja vrednosti kapitalske naložbe Republike Slovenije v družbi oziroma ustvarjanja čim višjega donosa zanjo kot lastnico na dolgi rok, pri čemer uresničujemo tudi razvojne cilje družbe preko trajnostnega, večnamenskega in sonaravnega gospodarjenja z državnimi gozdovi. Skrbno ravnamo s premoženjem Republike Slovenije. Smo odgovorni, korektni in transparentni v odnosu do lastnice ter Slovenskega državnega holdinga, d.d. kot skupščine in upravljavca družbe. Naša poročila izkazujejo resnične in točne podatke.

 

3.4 Odgovoren odnos družbe do širše družbene skupnosti

  • Spoštovanje zakonodaje in notranjih aktov družbe

Družbeno odgovornost razumemo kot neločljivi del uspešnega poslovanja družbe, zato že na podlagi naše temeljne vrednote poštenosti in zakonitosti spoštujemo veljavno zakonodajo, notranje akte družbe in splošna etična načela.

 

  • Ničelna toleranca do koruptivnih dejanj in ravnanj

Imamo ničelno toleranco do korupcije in nepoštenih poslovnih ravnanj, tako pri sodelavcih kot do vseh tretjih oseb. Ne ponujamo, ne dajemo, ne obljubljamo, ne zahtevamo, ne pričakujemo in tudi ne sprejemamo, neposredno ali prek tretjih oseb, kakršnihkoli nedovoljenih koristi, spodbud, ugodnosti, privilegijev ali kakršnihkoli drugih prednosti. Z zaščito prijaviteljev koruptivnih dejanj vzpodbujamo in krepimo odkrivanje, preprečevanje in odpravljanje morebitnih koruptivnih dejanj.

 

  • Omejitve pri sprejemanju daril

Upoštevamo prepovedi in omejitve v zvezi s sprejemanjem daril. Izogibamo se situacijam, ko bi sprejeto darilo lahko ustvarjalo videz vplivanja na našo neodvisnost, tako v poklicnem kot v zasebnem življenju. Poslovnim partnerjem lahko podarimo priložnostno darilo, če je to skladno z običajno poslovno prakso. V nobenem primeru sprejeta priložnostna darila ali izrazi gostoljubja ne vplivajo na naše poslovne odločitve.

 

  • Spoštovanje človekovih pravic

Skladno z zakonodajo in etičnimi standardi dosledno spoštujemo človekove pravice tako ob zaposlovanju kot tekom zaposlitve, sledimo prepovedi trpinčenja na delovnem mestu (mobing), ne dopuščamo kakršnekoli diskriminacije, še posebej zaradi rase, vere, spolne usmerjenosti, narodnosti, porekla, politične ali poklicne pripadnosti, izobrazbe, sindikalne dejavnosti, starosti, spola, invalidnosti ali katerekoli druge osebne okoliščine, ki nima podlage v stroki ali predpisih. Načelo enake obravnave je naše vodilo, kar pomeni, da je delo cenjeno in ocenjeno glede na dejansko kakovost in uspešnost, ne glede na osebne karakteristike in prepričanja posameznika. Spoštujemo zasebnost vsakega posameznika ter zagotavljamo varstvo osebnih podatkov sodelavcev kot tudi vseh ostalih posameznikov, osebne podatke obravnavamo zaupno, razkrivamo pa jih le pooblaščenim osebam.

 

  • Trajnostno poslovanje in družbena odgovornost

Poslujemo po načelih trajnostnega, večnamenskega in sonaravnega gospodarjenja z državnimi gozdovi ob upoštevanju ekološke, socialne in proizvodne funkcije gozdov. Posebno pozornost posvečamo izpopolnjevanju strokovnega znanja in kompetencam zaposlenih ter skrbi za varnost in zdravje lovnem mestu. Pri izbiri projektov, s katerimi vračamo skupnosti, nas vodi načelo, da vlagamo v projekte, ki so povezani z gozdom, gozdarstvom, gozdarskim poklicem in rabo lesa. Posebno pozornost namenjamo razvoju podeželja in lokalnim skupnostim, sodelovanju z izobraževalnimi in raziskovalnimi institucijami ter projektom spodbujanja socialnih funkcij gozda (npr. s promocijskimi sadnjami dreves).

 

  • Pomoč lokalnim skupnostim in humanitarne dejavnosti družbe

Družbeno odgovornost izkazujemo z dodeljevanjem donacij in sponzorskih sredstev izključno v skladu s poslanstvom, vizijo in vrednotami podjetja, pri čemer upoštevamo načela sorazmernosti, objektivne opravičljivosti in zadostne razpršenosti in pri tem delujemo v skladu s priporočili upravljavca. Donatorska in sponzorska sredstva namenjamo predvsem za izobraževanja in znanstvenoraziskovalno dejavnost, strokovne posvete, kot podporo združenjem, društvom, zvezam itd., katerih dejavnosti so vezane na gozdarstvo, lovstvo ali lesarstvo ali spodbujajo ohranjanje in razvoj gozdov. Poleg tega sredstva namenjamo spodbujanju rekreativno-turistične dejavnosti v gozdovih, za tekmovanja gozdnih delavcev, varstvo okolja in ohranjanja naravne in kulturne dediščine ali tehnične dediščine ter za večanje prepoznavnosti in ugleda ter promocijo družbe, gozda, dejavnosti gozdarstva, lovstva, lesarstva, lesa in izdelkov iz lesa. Izvajamo tudi donacije v humanitarne namene.

 

3.5 ODGOVOREN ODNOS DRUŽBE DO MEDIJEV

Komunikacijo z mediji izvajamo skladno z zakonodajo in internim aktom. Preko sodelovanja z mediji, z objavami na spletni strani družbe in preko ustaljenih komunikacijskih kanalov gradimo in vzdržujemo ugled družbe ter njenih organov. Znotraj družbe so določene osebe, ki so edine pooblaščene za zunanje komuniciranje. Zagotavljamo ustrezno obveščenost širše javnosti o pomembnejših dogodkih, poslovanju družbe in o ostalih informacijah, ki jih je družba zavezana razkrivati na podlagi zakonodaje in drugih aktov upravljanja.

 

3.6 DOBRA PRAKSA NA PODROČJU MEDSEBOJNIH ODNOSOV V DRUŽBI

  • Odnos do sodelavcev

Ko komuniciramo, imamo vedno v ospredju vrednote tega kodeksa, po katerih se ravnamo. Do sodelavcev se vedemo spoštljivo, smo dostojanstveni in spoštujemo dostojanstvo vsakega posameznika. Vsi skrbimo za dobre medsebojne odnose ter komuniciramo na način, da so naše besede in ravnanja odsev naše visoke osebne zrelosti, vodje pa se zavedamo svojega ključnega vpliva na organizacijsko klimo in visok nivo organizacijske kulture, saj smo zaposleni uspešnejši in produktivnejši, če smo učinkovito vodeni. Sodelavci smo ključni za uspeh družbe, naša odprtost za sodelovanje, kolegialnost, predajanje znanja in izkušenj, pohvala dobro opravljenega dela pri sodelavcu, podajanje kritike na primeren način, in sicer le z namenom izboljšanja kakovosti dela in odnosov, prispevajo k pozitivnemu delovnemu okolju.

 

  • Interni sestanki in prenos informacij

Stremimo k optimizaciji števila sestankov, sestanke pravočasno sklicujemo, se nanje pripravimo, pri diskusiji smo aktivni in spoštljivi na vseh ravneh - spoštujemo čas vseh udeležencev, sogovorniku ne segamo v besedo, prijavimo se k besedi, ne uporabljamo mobilnih telefonov, v kolikor ni vezano na vsebino sestanka, ipd. Enako ravnamo glede sestankov, ki potekajo prek spleta.

Podpiramo ažuren prenos informacij, ki so potrebne za delovanje zaposlenih in njihovo informiranost o aktivnostih, ključnih za družbo, še preden bi se zaposleni z njimi seznanili iz drugih organizacijskih enot ali medijev.

 

  • Zdravo in varno delo

Z namenom zagotavljanja zdravega in varnega dela in delovnega okolja zaposlenim ni dovoljeno imeti v posesti, uživati ali ponujati prepovedanih substanc oz. drog. Zaposleni v delovnem času ne uživamo alkohola in drog ter drugih prepovedanih substanc.

 

  • Osebna urejenost

Komuniciramo tudi na različne neverbalne načine, med drugim s skrbjo za osebni videz in oblačenjem. Ne glede na okus oblačenja v prostem času, na delovnem mestu skrbimo za osebno urejenost in dostojnost oblačil. V primerih, ko je to predpisano ali zahtevano, nosimo zaščitno ali službeno obleko.

4. IZVAJANJE KODEKSA

S Kodeksom etike smo seznanjeni ter ga spoštujemo vsi zaposleni v družbi in tiste družbe v skupini, ki pristopijo k njegovi uporabi kot tudi organi družb. Vse novo zaposlene je potrebno ob sklenitvi delovnega razmerja seznaniti s Kodeksom etike. Skrb za izvajanje njegovih načel je primarno naloga vodstva družbe oz. vodilnih in vodstvenih delavcev na vseh ravneh.

Po sprejetju se Kodeks etike objavi na interni spletni stani družbe.

Svetovalec za skladnost poslovanja in integriteto seznanja zaposlene s spremembami Kodeksa etike.

V kolikor prihaja do kakršnihkoli kršitev Kodeksa etike oz. prepoznamo neetično ravnanje, zaposleni seznanimo nadrejenega ali podamo prijavo svetovalcu za skladnost poslovanja in integriteto (osebno, po telefonu, po e-pošti na naslov zaupnik@sidg.si ali po pošti na naslov: SiDG, d.o.o., svetovalec za skladnost poslovanja in integriteto, Rožna ulica 39, 1330 Kočevje, s pripisom »NE ODPIRAJ«). Zadeva bo obravnavana zaupno, z zaščito anonimnosti in integritete osebe, ki bo opozorila na morebitne kršitve Kodeksa etike ter skladno z internim aktom o prijavi kršitev predpisov, za katere je prijavitelj izvedel v delovnem okolju.

5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE

Skrbnik Kodeksa etike je svetovalec za skladnost poslovanja in integriteto, ki pripravlja predloge sprememb, na podlagi spremenjenih pravnih podlag ali predlogov zaposlenih.

Z dnem sprejetja tega Kodeksa etike preneha veljati Etični kodeks (Načela obnašanja in ravnanja v družbi Slovenski državni gozdovi, d.o.o.) z dne 14.9.2017.

 

Poslovodstvo družbe SiDG je Kodeks etike sprejelo dne 5.12.2024, nadzorni svet družbe se je z njim seznanil svoji 22. redni seji dne 17.12.2024.

logo.svg